به گزارش ایرنا، محمد رضا عمادی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودو استان البرز با بیان اینکه ظرفیت های ورزشی بسیاری در این رشته ورزشی در کشور وجود دارد، افزود: راه اندازی پایگاه جودو در تمام استان های کشور را آغاز کرده ایم و مناطقی که در رقابت های کشوری شرکت داشته ، تجهیزات دریافت می کنند.
وی با اشاره به اینکه کفپوش تاتامی در کشور تولید می شود، گفت: این کفپوش به استان لرستان داده شده و به تدریج دراختیار سایر استان ها قرار می گیرد.
عمادی ادامه داد: همچنین با کمک بخش خصوصی سیستم گرمایش و سرمایش در ورزشگاه آزادی با هدف تجهیز پایگاه قهرمانی در تهران راه اندازی شده و سالن کبکانیان نیز آماده شده است.
سرپرست فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی سه ماه گذشته رقابت های خوبی به خصوص در بخش بانوان در کشور برگزار شده خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری مسابقات آسیایی در 25 اسفند ماه، ورزشکاران ما در حال آماده شدن برای اعزام به این رقابت ها هستند .
در مجمع انتخاباتی هیات جودو البرز، عباس سلگی با کسب 9 رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات جودو این استان انتخاب شد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.