رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: اصناف در شرایط مختلف همراه مردم و دولت هستند و در مقابل انتظارات به حقی هم دارند و لازم است درباره دریافت مالیات و عوارض، مراعات کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در نشست ویژه روسای اتحادیه اصناف استان البرز که با حضور استاندار البرز و جمعی از مدیران استانی، برگزار شد، گفت: با توجه به برگزاری مراسم و مناسبت‌های مختلف اتاق اصناف البرز، شاهد اقدامات خیرخواهانه بیشماری بوده و هستیم.

وی افزود: در بحث بازار با وجود 80 تا 90 هزار صنف استانی با حداقل تنش روبرو بودیم و در صورت وجود مشکل، طی جلسات و مذاکرات قابل حل بود.

شاهمرادی تاکید کرد: بر کسی پوشیده نیست که قیمت کالاهای مورد نیاز مردم، بالا رفته و مهمترین دلیل، مشکلات بین‌المللی است که کشور را با شرایط جنگ اقتصادی، روبرو کرده لذا در این میان باید با مردم با ملاحظه بیشتری رفتار کنیم و شرایط اقتصادی آنها را رعایت کرد.

وی گفت: اصناف برای مردم احترام قائل هستند و در عناوین و شرایط مختلف همراه مردم و دولت هستند ولی در مقابل انتظارات به حقی هم دارند و لازم است درباره دریافت مالیات و عوارض، آنها را مراعات کنیم و شرایط را برای کسبه و بازاریان، سخت و دشوار نسازیم.

شاهمرادی در پایان تاکید کرد: متعهد می‌شویم با افرادی که در جمع اصناف درصدد گران‌فروشی و فروش جنس قاچاق باشند و به هر شکل برای مردم و بازار مشکل‌ساز شوند، آنها را از جمع اصناف دور کرده و با آنها هیچ‌گونه تعاملی نخواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.