سالار قاسمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این ستاد با اتخاذ ساز و کار مناسب برنامه های متنوعی برای هفته معلم پیش بینی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه این ستاد به دلیل اهمیت موضوع در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز فعال شده است ، اضافه کرد: با برگزاری نشست های مختلف تلاش می کنیم تا در هفته بزرگداشت معلم، بستری مناسب با نگاه تکریمی در استان فراهم آید.
قاسمی از تجدید میثاق معلمان البرز با امام راحل و شهدا ، دیدار با خانواده معظم معلمان شهید و همایش متمرکز تکریم از معلمان شاخص به عنوان برنامه های مهم این استان در هفته نکوهداشت معلم یاد کرد.
وی با اشاره به ارتقاء منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه ای معلمان خاطرنشان کرد: باید با ایجاد ساز و کار لازم برای تقویت جایگاه و منزلت فرهنگ اجتماعی معلمان در جامعه گام های موثری برداشته شود.
قاسمی مشارکت گسترده تمام ارگان ها و دستگاه های دولتی و نهادهای مردمی در سطح ملی ، استانی ، منطقه ای و محلی برای تبیین مقام و منزلت اجتماعی و معنوی معلمان را ضروری دانست.
وی با اشاره به فرمایشاتی از رهبر معظم انقلاب در زمینه مقام و نقش معلم در جامعه تاکید کرد: معلمان البرزی انتظار دارند آئین های ویژه هفته بزرگداشت معلم متفاوت از گذشته برگزار شود.
استان البرز 25 هزار معلم دارد .
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.