به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در نشست کارگروه صادرات غیرنفتی البرز افزود: افزایش نظارت ها بر بازار موجب آرامش خاطر مردم برای تامین مایحتاج خود می شود.
وی بیان داشت: البرز دارای ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف اعم از حمل و نقل زمینی و هوایی، نزدیکی به پایتخت، گذرگاه 14 استان کشور، استقرار مراکز علمی و تحقیقاتی و امکانات کم نظیر طبیعی است که باید به نحو مطلوب بهره برداری شود.
استاندارالبرز گفت: باید با تشکیل کارگروه هایی از وجود افراد نخبه، صاحب فکر و نظر در سطوح ملی و استانی استفاده کرد.
وی افزود: البرز در 2 بخش تامین نیازهای داخلی و صادرات خارجی فعال و تاثیرگذار است و بر اساس راهبردهای ارائه شده از سوی رئیس جمهوری این استان می تواند در بسیاری از حوزه ها به سایر استان ها کمک کند.
استاندار البرز اضافه کرد: در هر کدام از 31 استان کشور برند خاصی برای صادرات به سایر نقاط وجود دارد ولی البرز در بسیاری از برندها شاخص است.
وی گفت: زندگی و کسب و کار در البرز جاری و ساری است و این امر از مهاجرت ها به این استان، تقاضای اشتغال و فعالیت های عرصه تولید مشهود است.
شهبازی افزود: بخش خصوصی و سرمایه گذاران مستقر در البرز با تعصب، انگیزه و اشتیاق در حال فعالیت هستند و این فرصتی مغتنم برای رونق اقتصادی کشور است.
وی با بیان اینکه در سال 98 از مدیران دستگاه ها انتظار بیشتری در راستای پیگیری مطالبات ملی وجود دارد، عنوان کرد: هر کدام از دستگاه ها باید وظایف و پیگیری های خود را به نحو مطلوب انجام دهند، چراکه این روند مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرد.
استاندار البرز با اشاره به ضرورت تسریع در راه اندازی سایت دائمی نمایشگاه در البرز، گفت: این امر با توجه به نیاز و ظرفیت های استان باید با اهتمام ویژه ای در اسرع وقت پیگیری و اجرایی شود.
وی افزود: نمایشگاه های فصلی و مناسبتی باید با نظارت مستقیم سازمان صمت برگزار شود.
وی گفت: باید زیرساخت گمرک البرز تقویت شود تا مجموع واردات و صادرات استان از طریق مبادی البرز صورت گیرد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.