به گزارش ایرنا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: اجرای جشنواره و المپیادهای علمی فرصت مناسبی برای شناسایی دانش آموزان نخبه و توانمند است.
مسعود مهران نیا بیان داشت: پرورش استعداد های برتر، جهت دهی پژوهشگران به نیاز های علمی و صنعتی و ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین دانش آموزان علاقه مند از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی خاطرنشان کرد: هفتمین جشنواره علمی مهارتی دانش کاپ در محورهای علمی رباتیک، هوافضا، دومینو ، سازه های ماکارونی، کمیکار و دقت و تمرکز با شرکت 230 تیم سه تا چهار نفره
دانش آموزی تا 28 بهمن ماه جاری ادامه دارد.
وی تصریح کرد: داوری این دوره از مسابقات را مربیان و مدرسان منتخب فعال در این رشته ها بر عهده دارند.
وی اضافه کرد: اختتامیه این جشنواره نیز برای معرفی و تجلیل از افراد برگزیده نیز 28 بهمن ماه در سالن شهید فهمیده برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز در مراسم برگزاری این رویداد علمی – پژوهشی اظهارداشت: اجرای این جشنواره نقش موثری در ارتقای روحیه مهارتی و پژوهشی دانش آموزان در قالب یک رقابت سالم و نشاط آفرین دارد.
سالار قاسمی با اشاره به اینکه حضورپرشور دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی در این جشنواره قابل تحسین است، یادآورشد: برگزاری این گونه جشنواره ها موجب تقویت توانمندی های دانش آموزان و شناسایی افراد توانمند و با استعداد می شود.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره تقویت روحیه تیمی و دست ورزی را برای دانش آموزان فعال در رشته های مختلف دانش کاپ را نیز در پی دارد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.