به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی روز پنجشنبه در گردهمایی مربیان و سرگروه های طرح فرهنگی شهید بهنام محمدی که در کانون بسیج جوانان سپاه کرج برگزار شد، افزود: مقام معظم رهبری در این سند به توجه به جوانان و نگاه به توان و قدرت آنان تاکید داشت و به خوبی آن را تشریح کرده اند.
وی با بیان اینکه باید در برنامه ریزی ها و راهبردهایمان به خوبی به این سند توجه شود، اظهار داشت: فعالان طرح فرهنگی شهید بهنام محمدی باید بر خود واجب بدانند که برای درک بهتر سند آن را چند بار مطالعه کنند.
زنجانی گفت: سپاه و آموزش و پررش 2 بال اساسی و اثر گذار برای تربیت جوانان و نوجوانان هستند که در نظر دارند طرح فرهنگی شهید بهنام محمدی با قوت و قدرت پیش برود.
وی افزود: تمام خاستگاه طرح شهید محمدی ، آشنایی دانش آموزان و ارتباط آنان با مساجد است.
رئیس بسیج دانش آموزی البرز ادامه داد: با مطالعه سند راهبردی مقام معظمرهبری دیده می شود که یکی از ماموریت های اصلی آن برای سرگروه های طرح شهید بهنام محمدی ، شناساندن 40 ساله انقلاب اسلامی می باشد.
زنجانی گفت: امروزه دشمنان راس کار خود را بر این قرار داده اند تا این 40 سال درخشان گذشته را با دیدگاه خصمانه خودشان به یک 40 سال تاریک بی بهره تبدیل کنند که کور خوانده اند.
وی با بیان اینکه این سند در روز 22 بهمن ماه امسال به امضاء رسیده بود، افزود: رهبری معظم انقلاب همچون همیشه، این سند را دقیق و به موقع نشر دادند تا چراغ راهی برای دلسوزان انقلاب اسلامی باشد.
وی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری در این سند بر آن تاکید کرده اند نیاز به تربیت هشت میلیون جوان مومن انقلابی پای کار است که خیلی بحث ها داخل این عدد نهفته است.
زنجانی افزود: با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفان در کلان وقتی تفاهم نامه ای به امضاء رسید باعث مسرت دلسوزان تربیت این هشت میلیون جوان شد.
وی اضافه کرد: اکنون فضا آماده است و هر 2 بخش سپاه و آموزش و پرورش با تمام توان و نیرو پای کار آمده اند تا این طرح را به سرانجام برسانند.
مرحله نخست طرح شهید بهنام محمدی که به منظور تربیت جوان تراز انقلاب اسلامی برگزار می شود، در 59 مدرسه استان البرز اجرایی شده است.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.