به گزارش ایرنا، ابوالفضل اینانلو یکشنبه شب در پیامی از مردم شریف شهرستان فردیس برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال دعوت به عمل آورد.
در متن این پیام آمده است یوم الله 22 بهمن سرآغاز حکومت صالحان سپیده روشن پیروزی و روز افتخار عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران است و بی تردید گرامیداشت این روز عزیز تعظیم و پاسداشت هزاران شهید گلگون کفن و ایثارگران والامقامی است که در عرصه های مختلف برای به ثمر رسیدن انقلاب دفاع مقدس و کسب استقلال کشور از ان عزیز خویش گذشتند.
فردا با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر تمامی مشتاقان به تعالی و عزت روزافزون این سرزمین الهی آماده می‌شوند تا با حضور میلیونی در این همایش عظیم، اقتدار، استقلال، همدلی و وحدت بی‌ مثال خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش بگذارند و دیگربار با آرمان‌های والای حضرت امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت و شهدای والامقام تجدید بیعت کنند.
حضور حداکثری شما مردم عزیز در این همایش ملی بدون شک همچون همیشه نشانگر پیوند ناگسستنی‌ تان با آرمان‌های انقلاب خواهد بود.
به گزارش ایرنا راهپیمایی روز 22 بهمن ساعت 9 صبح فردا، دوشنبه همزمان با سراسر کشور در شهرستان فردیس برگزار می شود مسیر راهپیمایی فلکه چهارم به سمت فلکه اول،شهرک 17 شهریور بلوار طالقانی،سه راه حافظیه،فلکه اول سخنران سیدصدرالدین شریعتی خواهد بود.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.