به گزارش روز سه شنبه ایرنا، عزیزاله شهبازی در پیامی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در این راهپیمایی از تلاش های نیروهای امنیتی، انتظامی و دستگاه های خدمات رسان استان را برای برگزاری این جشن ملی ارج نهاد.
در بخشی از این پیام آمده است: مردم شریف و همیشه در صحنه البرز بار دیگر در یوم الله 22 بهمن همگام با سراسر کشور با خلق حماسه ای ماندگار، ثابت کردند که بر خلاف حوادث و فراز و نشیب های 40 ساله، پیوند آنها با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همچنان مستحکم تر از گذشته است.
شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی البرز نیز با صدور بیانیه ای از حضور حماسی و باشکوه مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: حضور حماسی مردم البرز در راهپیمایی 22 بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ این مرز و بوم و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران که در چهلمین سال آزادیِ، عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.
حضور پرشور و دشمن شکن مردم سرافراز و انقلابی البرز در راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن، آن نیز در شرایطی که رسانه های استکباری و صهیونیستی با طراحی سناریوهای خباثت آمیز و به کار گیری شیوه های فریبنده تلاش گسترده ای را برای دلسرد کردن مردم و ایجاد فاصله آنها با نظام کرده بودند، نشان دادند که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در مقابل بصیرت، هوشیاری، موقع شناسی و ولایت مداری ایرانیان مانند مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان هستند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حضور سرافرازنه مردم استان البرز در راهپیمایی 22 بهمن نشانه ای دیگر از غیرت و بصیرت بود، بصیرتی مثال زدنی که در تاریخ عظمت این ملت ماندگار خواهد شد، در 22 بهمن جای جای استان شاهد حضور غیور مردان و شیرزنانی بود که با تاکید بر آرمان های انقلاب اسلامی، فصلی نوین از اقتدار اسلامی و بصیرت دینی را به نمایش گذاشتند.
در بخش پایانی آن ضمن تشکر از مردم استان البرز برای حضور حماسی در این راهپیمایی افزوده شده: ضمن ادای شکر به پشگاه الهی و تشکر از مردم آگاه و ولایتمدار مردم استان که با حضور کم نظیر خود، دشمنان به ویژه آمریکا و انگلیس را تحقیر کردند و حماسه دیگری آفریدند، از خداوند متعال برای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عالی مقام علو درجات وبرای نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت و سربلندی را خواهانیم.
7414/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.