به گزارش ایرنا، محرمعلی الهویی روز پنجشنبه اظهارداشت: این مسابقه در بین سواد آموزان نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز با شعار ما می توانیم اجرایی شد.
وی ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ، توسعه و تقویت فرهنگ عمومی جامعه و ارتقاء سطح آگاهی مخاطبین برای مشارکت و نقش آفرینی در فعالیت های اجتماعی ، تشویق مخاطبان و خانواده های آنان به حمایت از کالای ساخت ایران را ازجمله اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد.
وی ادامه داد:پشتیبانی از تولید ملی به منزله حمایت از اشتغال ، کار و سرمایه ایرانی است و فرهنگ سازی در این زمینه می تواند بستر لازم را برای حمایت از تولید داخلی فراهم کند.

*** تجلیل از دانش آموز نخبه البرزی
میکائیل قربانی دانش آموزدبیرستان شهید سلطانی چهار کرج که در المپیاد های علمی کشوری در رشته رایانه موفق به کسب مدال طلا شده بود از سوی مدیرکل آموزش و پرورش البرز مورد تجلیل قرار گرفت.
سهم دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان البرز در المپیادهای علمی کشوری در سال تحصیلی گذشته چهارمدال طلا در رشته های زیست و کامپیوتر و ادبی بوده است.

*** غبارروبی گلزارشهدا
مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: به مناسبت چهلمین سال انقلاب ، سوادآموزان گلزار شهدای بیلقان کرج را غبارروبی و گلباران کردند.
بهنام میرزایی اظهارداشت: پیروی از راه امام و شهدا وظیفه ماست تا کشور در مقابل توطئه دشمنان ایمن بماند.
وی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

*** توزیع بسته بهداشتی در بین دانش آموزان مدارس روستایی
مدیر آموزش و پرورش اشتهارد نیز گفت: 180 بسته بهداشتی شامل مسواک، خمیر دندان، حوله، دستمال کاغذی و ... می شود در بین دانش‌آموزان مدارس روستایی این شهرستان توزیع شد.
مهدی شاه بختی هدف از این کار را ارتقای سطح بهداشتی دانش‌آموزان به‌ ویژه در مناطق کم ‌برخوردار ذکر کرد.
وی ادامه داد: ادامه این طرح های حمایتی نقش موثری در رعایت اصول خودمراقبتی در بین دانش آموزان دارد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.