به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی روز پنجشنبه در آئین گشایش یک پروژه ورزشی در شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ استان البرز افزود: بیشتر این پروژه ها در روستاها و مناطق محروم به بهره برداری رسیده است.
وی بیان داشت: با وجود تحریم های دشمنان، امروز کشور به لحاظ سرانه ورزشی در وضعیت خوبی قرار دارد اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم.
داورزنی با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت های ورزشی گفت: این دولت در تلاش است تا نیازهای ورزشی عمرانی کشور را فراهم کند.
وی افزود: وزارت ورزش و جوانان در زمینه کشف و پرورش استعدادهای ورزشی در حوزه قهرمانی تلاش های زیادی داده تا آنجا که حدود ۵۰۰ هزار نفر شناسایی شده که ۱۸ هزار نفر آنان در راس هرم قرار گرفته و در سامانه ثبت شده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بیشتر این افراد بین سنین ۱۲ تا ۱۵ سال هستند و تلاش ها براین است تا استعدادهای ناب ورزشی طی فرایندهای خاص بتوانند به تیم های ملی در رده های مختلف هدایت شوند.
معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش دولت و وزارت ورزش این است که حداقل ها را فراهم کنند و تمام زیر ساخت های مورد نیاز ورزش را فراهم کرده و پروژهای نیمه تمام را زودتر به بهره برداری برسانند.
امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی شهر گلسار با اعتباری بالغ بر25 میلیارد ریال توسط شهرداری این شهر احداث شده است.
فرماندار ساوجبلاغ نیز در این آئین ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب در زمینه ورزشی اظهار داشت: در سال ۵۷ سرانه ورزشی این شهرستان حتی یک سانتی متر هم نبود اما امروز به برکت انقلاب ۳۵ سالن ورزشی در ساوجبلاغ وجود دارد .
ابوالقاسم پالیزگیر گفت: سرانه ورزشی شهرستان 250 هزار نفری ساوجبلاغ با سرانه ملی مساوی شده است .
معاون وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان ساوجبلاغ از مجموعه ورزشی در دست ساخت شهید جوئینی، ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان ساوجبلاغ و یک سالن ورزشی دیگر این شهرستان بازدید کرد.
9933/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.