به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج دراین آیین هدف از برگزاری کرسی آزاد اندیشی برای دانش آموزان را پرسشگری و مطالبه گری نسل جوان ذکر کرد.
قاسم پوستین دوز اظهارداشت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ، کرسی های آزاداندیشی با محوریت دستاوردهای انقلاب و آموزش مهارت های زندگی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: این گفت و گو های دانش آموزی با رویکرد افزایش آگاهی و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان ، ارتقاء سطح قدرت تجزیه و تحلیل مسائل روزدر بین آنان و همچنین بیان دیدگاه و تحمل نظر دیگران و احترام گذاشتن به دیگران در دستور کار قرار گرفته است.
وی یادآورشد: در این کرسی آزاد اندیشی پیرامون رویداد انقلاب و دستاوردهای آن که نیاز به پاسداری دارد نیز مطالب لازم بیان می شود.
پوستین دوز با بیان اینکه در کرسی های آزاداندیشی نباید از تخریب و تشریح یک سویه مباحث استفاده شود، افزود: باید اقدامات انجام شده در کشور را منصفانه نقد کنیم چراکه نقد منصفانه سبب افزایش رشد و توسعه می شود.
وی تاکید کرد: دانش آموزان باید علاوه بر محفوظات علمی که برای رشد و توسعه علمی کشور ضروری است، هوش اجتماعی نیز داشته باشند که کرسی های آزاد اندیشی دانش آموزی نیز در راستای افزیش بصیرت و روشنگری دانش آموزان در دستور کار قرار گرفته است.
در این نشست، دانش آموزان نظرات خود را در مورد دستاوردهای انقلاب و آموزش مهارت های زندگی مطرح و مورد نقد و بررسی قراردادند.
آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج بیش از 100 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.