به گزارش ایرنا، علی اصغر کمالی زاده عصر شنبه در نشستی اظهارداشت: به زودی با اجرای مراسمی این مبلغ به مدال آوران ورزشی پرداخت می شود.
وی با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در کلانشهر کرج، گفت: در تلاش هستیم تا زمین مناسب برای ساخت استخر و توسعه ورزش های آبی اختصاص دهیم.
کمالی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعتبار مناسب برای احداث سالن ورزشی شهرداری در سال آینده، گفت: در صورتی از رویدادهای ورزشی حمایت می کنیم که جوانان به سمت ورزش تمایل بیشتری داشته باشند.
وی تاکید کرد: ارتقای سطح ورزش موجب تقویت حوزه سلامت جوانان و کاهش مفاسد اجتماعی، اخلاقی، اعتیاد و دیگر مشکلاتی که گریبانگیر جوانان می شود.
کمالی زاده با بیان اینکه شورای پنجم نگاه حمایتی به ورزش جوانان دارد، خاطر نشان کرد: باید در حمایت از ورزش اقداماتی در بعد شهری و استانی انجام دهیم و برخی رفتارهای ورزشی را دربین مردم نهادینه کنیم.
شهردار کرج با بیان اینکه دولت، شرکت های ورزشی را ازپرداخت مالیات معاف کرده اظهارداشت: شرکت ها پس از آن به سمت ورزش های پر طرفدار سوق داده شدند و هزینه تیم داری افزایش یافت.
وی خاطر نشان کرد:بهترین تیم های ورزشی فاقد امکانات زیر ساختی هستند و باید اقدامات خود را به سمتی ببریم که در حوزه ورزش اثر بخشی و بیشترین بازخورد به وجود بیاید.
شهردار کرج همچنین از برگزاری جلسات کارگروه ورزشی یاد کرد و ادامه داد: به منظور هم افزایی بیشتر نهادها و رویکردی حمایت آمیز در زمینه ورزش ضرورت دارد این جلسات سه ماه یک بار برگزار شود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.