به گزارش ایرنا، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در همایش طلایه داران فاطمی که در هیات انصارالامام (ره) رزمندگان کرج برگزار شد، افزود: این همایش به منظور تبیین دستاورد های 40 ساله انقلاب اسلامی و آگاهی بخشی به اقشار جامعه نسبت به دلایل شکل گیری انقلاب اسلامی و اثرات آن در خودکفایی،استقلال و تمایت ارضی جمهوری اسلامی برگزار شده است.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، ضمن تأکید بر بیان اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی، راهبرد مهم تبلیغات اسلامی البرز را تبیین جایگاه والای انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان جامعه عنوان کرد.
وی اظهار داشت: تبلیغات اسلامی البرز با بهره گیری از ظرفیت های بالای خود شامل روحانیون ، مبلغان اعزامی، مسئولان هیات های مذهبی و کانون های فرهنگی و اتحادیه موسسات قرآنی تلاش می‌کند تا آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان را نسبت به انقلاب و اهداف شکل گیری آن و مقایسه انقلاب با رژیم منحوس پهلوی و جایگاه انقلاب در به عزت رساندن ایران اسلامی در تمایم عرصه ها ایفا کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: این نهاد انقلابی با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشتر ک با دانشگاه های استان البرز و همچنین آموزش و پرورش نقش مهمی را در تبیین جایگاه انقلاب اسلامی،دلایل شکل گیری آن برای نسل جوان جامعه ایفا می‌کند.
وی یکی از ضرورت های تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب را برای نسل جوان عنوان کرد و افزود: دشمنان به دنبال تغییر نگرش جوانان نسبت به انقلاب اسلامی هستند.
مسعودی اضافه کرد: امروز نسل جوان جامعه به‌عنوان نیروی بالقوه و فعال، نقش مهمی در آینده کشور ایفا می کند و تبیین دستاور های 40 ساله انقلاب اسلامی می تواند جوانان را در مسیر اهداف بلند انقلاب اسلامی قرار دهد.
وی گفت: هدف شکل گیری انقلاب اسلامی و این همه جانفشانی رزمندگان، جانبازان و شهدا برای نیل به مدینه فاضله ای است که بتواند سعادت دنیا و آخرت بشریت را تضمین کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، برگزاری گفتمان انقلاب توسط روحانیون مستقر را یکی از راهکار های مهم تبلیغات اسلامی در راستای روشنگری اهداف انقلاب اسلامی برای جوانان خاطر نشان کرد.
این مسئول، گفت: امروز مهمترین تهدید و آسیب برای نسل جوان جامعه هجمه فرهنگی دشمن در رسانه و فضای مجازی است چراکه دشمنان به خوبی فهمیده اند که عملیات نظامی بر علیه جمهوری اسلامی ایران امری محال و غیر ممکن بوده و تنها راه مقابله را تغییر نگرش نسل جوان جامعه نسبت به نظام و انقلاب می دانند.
وی اضافه کرد: یکی از راهکارهای مهم حفظ و بقای انقلاب اسلامی، حفظ روحیه انقلابی و پرورش نیرو های مومن و کارآمد است که می توانند مدیرانی دلسوز برای آینده نظام باشند.
مسعودی، تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در مقایسه با رژیم پهلوی را یکی از راهکار های دیگر تبلیغات اسلامی با همکاری روحانیون سطح استان البرز خاطر نشان کرد.
این همایش با حضور عموم مردم، هیئت های مذهبی، روحانیون مستقر، مبلغین اعزامی، کانون های فرهنگی و تبلیغی، موسسات قرآنی، مبلیغن اعزامی و بسیج مداحان برگزار شد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.