به گزارش ایرنا، سیروس شفقی روز شنبه در مراسم کلنگ زنی گازرسانی به روستاهای محور کرج - چالوس در روستای کندر افزود: 60 میلیارد ریال اعتبار نیز به دهیاری های بخش آسارا تعلق گرفته که در بهسازی و آبادانی روستاها صرف شود.
وی ادامه داد: اکنون در فصول سرد سال هر روستایی حدود 7 میلیون ریال هزینه سوخت متحمل می شود که با بهره مندی از موهبت گاز شهری این هزینه به مراتب کاهش می یابد.
فرماندار ویژه کرج گفت: صرفه جویی در هزینه و سوخت در روستاهای محور کرج - چالوس نیز با گازرسانی به این بخش محقق خواهد شد.
وی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این اقدام بزرگ که آرزوی دیرینه مردم بود آغاز شده و اجرایی می شود.
کلنگ زنی عملیات اجرایی گاز رسانی به روستاهای کرج - چالوس صبح امروز با حضور استاندار البرز به همراه نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی در روستای کندر آغاز شد.
فاز عملیاتی این پروژه با اعتباری حدود 93 میلیارد ریال در روستای کندر پس از مدت ها انتظار آغاز شد و در مجموع نیز گازرسانی به روستاهای محور کرج - چالوس در 7 فاز با اعتباری حدود هزار و 100 میلیارد ریال ادامه می یابد.
بخش آسارا در جاده کرج - چالوس شامل یک شهر به نام شهر آسارا و شامل سه دهستان به نامهای آدران، آسارا و نسا است که دهستان ها مجموعاً 56 روستا را در خود جای داده است.
جمعیت بومی آسارا که بصورت دائمی در 56 روستا و یک شهر این بخش زندگی می‌کنند حدود 25 هزار نفر است که تعداد شش هزار و 200 واحد مسکونی در این بخش وجود دارد.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.