به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس افزود: آگاه سازی دانش آموزان در بخش فضای مجازی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.
وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های این کشور هستند، گفت: آموزش و پرورش به جنبه تهذیب ، پرورش و تقوای دانش آموز به ویژه در فضای مجازی توجه کند.
ایمانی بیان داشت: یکی از آسیب های فضای مجازی ، لطمه به کسب و کار در کشور بود که این امر سبب شد تا بازار آشفته ای در کشور ایجاد شود.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: آموزش و پرورش در ارتباط با مسئولان، مساجد و نماز جمعه و همچنین در بخش آموزشی عملکرد مثبتی داشته است.
ایمانی افزود: فضای آموزش و پرورش یک فضای همراه با فضای عمومی شهر، فرهنگی و دینی باشد و همراه با جهت گیری هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی تعریف می کند باید به این مسایل اهتمام ویژه ای داشت.
وی ادامه داد: در بخش نماز و قرآن آموزش و پرورش خوب عمل کرده اما کافی نیست سیاست گذاری دقیق تری شود تا دانش آموزان کمتر آسیب ببینند.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس نیز گفت: امسال بیش از 20 درصد اعتبارات فردیس را برای نوسازی مدارس این شهرستان در نظر گرفتیم.
تیمور ولی پور افزود: بخشی از مدارس این شهرستان فرسوده هستند که به تخریب و بازسازی نیاز دارند.
وی گفت: خیرین فردیس می توانند در ساخت مدرسه آموزش و پرورش را یاری کنند.
وی در خصوص راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان فردیس افزود: فرمانداری پیگیر راه اندازی و به ثبت رسیدن مجمع خیرین مدرسه ساز خواهد بود.
شهرستان فردیس 97 هزار دانش آموز دارد.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.