سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی وقوع سرقت های متعدد منازل در مناطقی ازشهرستان کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرارگرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شیوه سرقت آن ها بیشتر از راه بالکن و پنجره هایی که درارتفاع بالا قرارداشته ،انجام شده بود حدس کاراگاهان بر انجام این سرقت ها توسط یک باند بود.
نادربیگی افزود: پس ازچندین ماه کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های طولان، متهم
اصلی در سرآسیاب ملارد شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این فرد در بازجویی های اولیه ابتدا منکر هرگونه سرقت شد تا اینکه بررسی های لازم از صحنه سرقت انجام شده و در نهایت به 80 فقره سرقت منزل به شیوه پنجره و بالکن روی و هچنین تخریب با همکاری 2 نفر دیگر اعتراف کرد.
نادربیگی افزود: پلیس درماموریت دیگر نیز در اقدامات اطلاعاتی 2 متهم همدست وی را با یک دستگاه خودروی پژو 405 به دام انداخت.
وی گفت: تاکنون 42 مالباخته شناسایی و مقادیر زیادی طلا، گوشی تلفن همراه، وسایل قیمتی منزل و ارز خارجی از این سارقان کشف شده است.

**سارق 20 دستگاه خودرو در کرج دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی استان البرز نیز گفت : سارق خودرو در شهرستان کرج که اقدام به سرقت 20 دستگاه خودرو کرده بود، دستگیرشد.
سرهنگ نادربیگی افزود: در روزهای اخیر سرقت های متعدد خودرو به خصوص خودروهای پراید مدل پایین در سطح شهرستان کرج سبب ایجاد حس عدم امنیت در بین شهروندان شد.
وی اظهار داشت:در یکی از این سرقت ها ، سارق با استفاده از کارت عابر بانک مالک خودرو اقدام به برداشت وجه نقد از حساب وی کرده بود.
وی گفت: عوامل اداره مبارزه با سرقت پلیس البرز با انجام تحقیقات وسیع میدانی شبانه روزی و با همکاری اداره اطلاعات جنایی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و استعلامات لازم ضمن دریافت تصویر سارق و بهره برداری از بانک های اطلاعاتی موجود، موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شدند.
نادربیگی افزود: به همین منظور در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده در منزل شخصی خود واقع در کمالشهر کرج دستگیر و مقادیری از اموال و قطعات خودروهای مسروقه از جمله ضبط، باند و ...را نیز از منزل وی کشف کردند.
وی ادامه داد: تحقیقات جامعی از متهم آغاز و با جمع آوری ادله کافی و مدارک مستدل نامبرده چاره ای جز اقرار به اتهامات خود ندیده و تاکنون به سرقت بیش از 20 دستگاه خودرو در سطح کرج اعتراف کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده 16 دستگاه از خودروهای سرقتی در پارکینگ های عمومی مختلف سطح شهر کرج کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.
نادربیگی اضافه کرد: همچنین برابر اعترافات متهم، نامبرده در ارتکاب جرایم خود به صورت فردی عمل کرده و از هیچکس کمک نگرفته است.
2098 / 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.