رئیس نظام پزشکی استان البرز ضمن تاکید بر کاستی‌های جدی در حوزه درمان استان، از برخورد جدی این سازمان با شبکه‌های فساد اختاپوسی و مافیایی در حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا خرد روستا در جمع خبرنگاران، گفت: کاستی های جدی در حوزه درمان استان وجود دارد که بخشی از آن به کمبود امکانات و بخش مهمی به سوء مدیریت سلامت در استان بر می‌گردد و اکنون شبکه های مافیایی در استان وجود دارند که در مقابل اصلاح مقاومت می کنند. 

خرد روستا ادامه داد: به نظر می رسد هر بار سازمان نظام پزشکی با هماهنگی نهادهای قضایی و مسولان ارشد استان، برای احقاق حقوق مردم و با رویکردی عادلانه در مسیر اصلاح گام بر می دارد، حاشیه سازی ها و تهدیدها و و باند بازی‌ها شروع می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم خبر دار شدیم که شیطنت‌های جدی و برنامه‌ریزی شده ای برای جلوگیری از اقدامات اصلاحی طراحی شده است.

رئیس نظام پزشکی کرج در ادامه و در پاسخ به این سئوال که کدام بخش‌های بیمارستانی بیشترین شکایت را دارا هستند، گفت: بالاترین درصد شکایات در دادسرای نظام طی یک سال اخیر در حوزه بیماران بستری مربوط به بخش دولتی بوده است.

خرد روستا ادامه داد:نظام پزشکی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت برخورد با دانه درشت‌ها، بدنبال برخورد با شبکه های اختاپوسی فساد در حوزه سلامت است و در این مسیر پیام معظم له و قوانین مربوطه محور کار است.

رئیس نظام پزشکی کرج در پایان ضمن هشدار به سنگ اندازان حوزه اصلاح سلامت در استان گفت: بنا نداریم با پرونده‌سازی برای پزشکانی که از حمایت‌های رانتی برخوردار نیستند و با چشم پوشی بر یک اقلیت قدرتمند متخلف، خسارات اخلاقی و قانونی مجموعه ای را فدای آمارسازی کنیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.