سرهنگ محمد رضا چگینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان سال جاری اجرایی است که از طریق پیامک به آنان اطلاع رسانی خواهد شد.
وی اضافه کرد: با بررسی های صورت گرفته دربین مشمولان غایب، گروهی نیز مبتلا به بیماری های روحی، روانی و جسمی هستند که برای معافیت پزشکی اقدام نکرده و به علت عدم تعیین تکلیف وضعیت انجام اموری آن ها مشخص نیست که سریعا باید وضعیت آن ها روشن شود.
چگینی گفت: این دسته از افراد برای امورات بیمه، خروج ازکشور و سایر موارد خدماتی دچار مشکل می شوند که می بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی « پلیس +10» برای معافیت پزشکی اقدام کنند تا اسامی آنها از فهرست مشمولان غایب حذف شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که درسال های گذشته خدمت کرده اند ولی به دلایل عدم تبدیل کارت قدیمی به کارت هوشمند و یا عدم دریافت کارت پایان خدمت در لیست افراد غایب قرار دارند می بایست از طریق دفاتر پلیس بعلاوه 10 اقدام کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز افزود: سال آینده محدودیت و محرومت های اجتماعی بیشتری برای مشمولان غایب درنظرگرفته می شود و این دسته از مشمولان می بایست از فرصت های ایجاد شده برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود استفاده کنند.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.