به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی روز شنبه در نشست ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان البرز که در سالن کنفرانس امام علی (ع) کرج برگزارشد، اظهارداشت: امسال 14 کارگروه برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در البرز تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه مقامات آمریکایی عنوان کرده اند که ایران نباید چهلمین سال پیروزی انقلاب را ببیند، گفت: ضرورت دارد در مدارس و مراکز دانشگاهی در زمینه بصیرت افزایی کار بیشتری شود.
روحی یزدی یادآورشد: مسئولیت‌پذیری و مصون‌سازی جوانان باید در دستور کار ویژه مسئولان قرار گیرد زیرا تعداد زیادی از افراد جامعه حوادث انقلاب را ندیده و درک نکرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها هر کدام از کارگروه‌ها طبق آئین‌نامه به دنبال این هستند که دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را جمع‌آوری و تنظیم کنند.
وی پیگیری اهداف انقلاب، احصا نقاط قوت و ضعف، تولید پیام و محتوا، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور نخبگان و صاحبنظران و تبیین دستاوردهای انقلاب را ازجمله برنامه های این کارگروه‌ها ذکر کرد.
حجت الاسلام روحی یزدی گفت: این کارگروه‌ها شامل کارگروه های فرهنگی و هنری،اقتصادی،علم و فناوری، رسانه و فضای مجازی، روستا و محرومیت‌زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل‌های مردم‌نهاد، حوزه و روحانیت، ایثار و شهادت، آموزش و پروش، امور مساجد بهداشت و درمان و دفاعی و بسیج مردمی هستند.
وی گفت:امسال همزمان با دهه مبارک فجر، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف درالبرز برگزار می شود.
روحی یزدی تاکید کرد: سومین جلسه 40 سالگی انقلاب، شنبه آینده در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج تشکیل می شود.
رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز نیز در این نشست اظهارداشت: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از خرداد ماه در آموزش و پرورش تشکیل شده تا برنامه ها ی لازم برای آشنایی دانش آموزان با رویکرد انقلاب اجرا شود.
عباس زمانیان با اشاره به اینکه امسال پختگی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم ، خاطرنشان کرد:
تهدید دشمن برای براندازی نظام اسلامی نشان از متفاوت بودن چهل سالگی انقلاب دارد.
وی تصریح کرد: ملت ایران با همدلی و انسجام با تبعیت از رهبر معظم انقلاب تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.
زمانیان اضافه کرد: جنگ اقتصادی بهانه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، اصل دین مبین اسلام و ارزش ها است.
وی یادآورشد: نباید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تنها به عنوان مراسم ببینیم بلکه باید در این سالگرد دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه 40 ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی را تبیین کنیم و به شبهات پاسخ دهیم.
زمانیان بیان داشت: دشمن به دنبال این است که خدمات نظام مقدس را کمرنگ کند لذا در سنگر مدرسه باید بکوشیم تا نسل چهارمی ها در قالب برنامه های مختلف با انقلاب آشنایی پیدا کنند.
در این نشست سایر اعضای ستاد چهلمین سالگرد انقلاب در آموزش و پرورش البرز گزارشی از برنامه های ویژه خود در دهه مبارک فجر ارائه دادند.
استان البرز 450 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.