به گزارش ایرنا، محمد امین بزازی پور فرشی عصر یکشنبه در نشست تعاون گران با حضور بانوان کارآفرین در استانداری البرز افزود: در حالی که استاندارد اشتغال برای واحدهای تولیدی و صنعتی 25 نفر است این میزان در واحدهایی که با مدیریت بانوان اداره می شود در استان 38 نفر است.
وی اضافه کرد: اکنون 31 واحد تولیدی و صنعتی شرکت شهرک های صنعتی دراستان البرز با مدیریت بانوان اداره می شود که نشان از ظرفیت های بالای این قشر از جامعه در توسعه هر چه بیشتر استان دارد.
بزازی پور فرشی با اشاره به اینکه نیاز است تا بخش دولتی رویکرد خود را نسبت به بانوان تغییر دهد خاطر نشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان زمینه این را دارد تا بانوان با استفاده از زیر ساخت های آن و مشوق هایی نسبت به کارآفرینی اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کاهش پنج درصدی سهم نقدینگی بانوان کارآفرین، چهل و هشت ماهه شدن اقساط و ارائه تسهیلات پنج میلیارد ریالی با نرخ سود13.5 درصد از جمله مشوق هایی است که در استان برای بانوان کارآفرین در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در ادامه به برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی و تولیدی این استان اشاره و افزود: این نمایشگاه از 26 تا 29 آبان ماه با حضور بیش از 120 واحد تولیدی صادراتی استان برگزار می شود.
بزازی پور فرشی ادامه داد: در این نمایشگاه جدیدترین پدیده های صنعتی و فناوری استان البرز در حوزه تولید و صادرات معرفی می شوند.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در این استان مشغول به فعالیت هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.