به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز یکشنبه در سومین اجلاس استانی نماز که با عنوان «شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز» در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، افزود: استان البرز در ابعاد سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی وضعیت منحصر به فردی در بین استان های کشور دارد.
وی اظهار داشت: در تمام بخش ها وظیفه داریم جدی تر و فعالانه تر در حوزه وظایف محوله مان ورود کنیم و در این چارچوب مدیران استان و کارگزاران در تمام بخش ها، فرمانداران و شهرداران حضور خوبی دارند.
استاندار البرز اضافه کرد: امروز با همه مشکلاتی که وجود دارد اما البرز در بخش صنعتی کشور استان هفتم کشور است در حالیکه در بدو ورود من به استان رتبه هشتم کشور را داشتیم.
نجفی اظهار داشت: این استان در استفاده از فرصت های سرمایه گذاری جزو استان های دوم و سوم است و این بحث باعث شد از این فرصت بهره بگیریم و شرایطی را فراهم کنیم که با کمترین مشکل روبرو باشیم.
وی گفت: این در حالی است که صنایع بزرگ و کوچک ما از نظر وابستگی مواد اولیه و بازاریابی فروش و ارز و... در فشار هستند ولی با همه این مشکلات مدیریت جدی استان باعث شد تا مشکل جدی نداشته باشیم.
نجفی ادامه داد: در بحث سیاسی و امنیتی نیز همراهی خوبی در استان از لحاظ نمایندگان، اعضای شورای تامین، قوه قضاییه و دادستان و همچنین در بخش نیروهای نظامی و انتظامی داریم که این همراهی ها باعث شده که استان با آرامش اهداف عالیه خود را طی کند.
وی یادآور شد: همچنین امسال موفق شدیم کنگره بزرگ شهدای البرز را با حضور چشمگیر مردم شهید پرور استان و حضوری بالغ بر 40 هزار نفری برگزار کنیم.
استاندار البرز همچنین با اشاره به برگزاری برنامه های خوبی در خصوص نماز، گفت: دستگاه های استان اهتمام ویژه ای به ارکان نماز و برقراری مرتب نماز و استفاده از فرصت های نماز که برای ارشاد و راهنمایی بخش ها و کارکنان به دست آورده اند، دارند.
سومین اجلاس استانی نماز با عنوان «شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز» با تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.