رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی در ایام 28 صفر سالگرد وفات پیامبر مکرم اسلام، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در سطح شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ غلامعلی شرق با تسلیت ایام حزن و اندوه ماه صفر از اجرای تمهیدات ترافیکی به منظور روانسازی ترافیک و برقراری عبور و مرور به ویژه در مقابل اماکن متبرکه و امامزاده ها، مساجد، تکایا و مسیر های منتهی به آنها در روز اربعین امام حسین (ع) خبر داد.

وی افزود: به منظور روانسازی ترافیک عوامل پیاده و گشت های خودرویی در تمامی مسیرها مستقر شده و تا پایان یافتن زمان عزاداری ماموران پلیس راهور استان البرز در آماده باش کامل هستند. 

سرهنگ شرق از مسئولان دسته جات عزاداری خواست که همکاریهای لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی طبق روال سالهای گذشته داشته باشند تا در سطح شهر تراکم ترافیکی ایجاد نشود. 

این مقام انتظامی به شهروندانی که قصد شرکت در مراسم عزاداری را دارند، توصیه کرد: به نزدیک ترین هیات‌های مذهبی در اطراف محل سکونت خود مراجعه کرده و حتی المقدور از تردد با وسایل نقلیه شخصی جداً خودداری کنند تا شاهد ترافیکی آرام در سطح شهر باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.