رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اجرای طرح ویژه ترافیکی تعطیلات پایان هفته از افزایش بار ترافیکی جاده کرج-چالوس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به طرح ویژه ترافیکی تعطیلات پایان هفته جاری، گفت: این طرح از صبح امروز آغاز و تا صبح روز شنبه 19 آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پایگاه های ثابت و سیار پلیس در قالب اجرای این طرح، با کمک 75 تیم گشت پلیس راه اعم از خودرویی، موتوری و پاس پیاده وضعیت ترافیکی راه های استان البرز را رصد می کنند.

سرهنگ گودرزی گفت: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

سرهنگ گودرزی در ادامه با اشاره به افزایش ترافیک ورودی جاده چالوس، افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 3 سنگین است .

وی اضافه کرد : همچنین ترافیک در خط شمالی آزاد راه تهران–کرج ازمحدوده کلاک تا پل فردیس و در آزاد راه کرج –قزوین از محدوده پل فردیس تا مهرویلا نیمه سنگین گزارش شده است .

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به اوج ترافیک، رانندگان با ماموران پلیس راه همکاری داشته باشند تا از هر گونه تصادف احتمالی پیشگیری شود.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک در تمامی محور های استان مستقر شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.