به گزارش ایرنا ، محمد جواد کولیوند روز یکشنبه در نشست با فرهنگیان البرز ضمن قدرانی از حضور پررنگ دانش آموزان و معلمان این استان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهارداشت: عقب‌نشینی ترامپ از ادعای قطع فروش نفت ایران شکست بزرگی خورد زیرا عملیاتی شدن این ادعا بار سنگینی از نظر مالی برای آمریکا که با مشکلات اقتصادی مواجه است در پی داشت.
وی تصریح کرد: در طول 40 سالی که از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد، آمریکا برای دشمنی با ایران دست به هر گونه تحریم و تهدید زد امام موفق نشد چون پشتوانه انقلاب و نظام ملت ایران و روحیه خودباوری است.
وی اضافه کرد: با وجود همه فشارها ، جمهوری اسلامی ایران در ریل رشد و توسعه قرار گرفت به گونه ای که ایران در جهان به عنوان یک کشور مستقل ، امن و آزاد شهرت دارد.
این نماینده با اشاره به اینکه در ایران مشکلاتی در حوزه اقتصادی وجود دارد ، خاطرنشان شد: ایران اسلامی با نگاه به توان داخلی هدفدار جلو می رود اما آمریکا دوران افول را طی می کند.
کولیوند بیان داشت: آمریکا برای رسیدن به اهدافش در برابر ایران هزینه های زیادی کرد ولی هزینه های کلان او پاسخ نداد و طعم شکست را چشید.
وی ادامه داد: مردم همیشه پای نظام و انقلاب خود ایستاده و می ایستند و با شرکت در همایش های ملی همانند 13 آبان ، 9دی، یوم الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زنند.
وی تاکید کرد: ترامپ توان جبران هزینه های شکست خود را ندارد اما ملت ایران با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی می کوشند سختی ها را مدیریت کنند.
استان البرز 450 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.