رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به راهپیمایی 13 آبان، تمهیدات ویژه ترافیکی در استان اندیشیده شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ غلامعلی شرق گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی خیابان‌ها و مناطق این استان خواهند پرداخت.

وی گفت: این محدودیت‌ها از ساعت 6:30 صبح روز یکشنبه 13 آبان‌ماه سال‌جاری آغاز و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی ادامه خواهد داشت.

سرهنگ شرق افزود: در مسیرهای راهپیمایی تردد هرگونه خودرو وموتورسیکلت ممنوع بوده و تنها خودروهای پلیس و امداد رسان آن هم با مجوز خاص مجازبه تردد در این مسیرها خواهند بود.

وی بیان داشت: در کلانشهر کرج نیز در طول مسیر راهپیمایی از میدان توحید _ بلوار امامزاده حسن(ع) تا مصلی کرج ماموران راهنمایی و رانندگی اجازه تردد به هیچ وسیله نقلیه‌ای را نخواهند داد.

سرهنگ شرق افزود: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل‌ونقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابجایی دانش‌آموزان به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان بیان کرد: از مردم فهیم استان البرز انتظار می‌رود با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی تردد نکنند و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.