سرهنگ جواد صفایی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیشگیری یکی ازاصول مهم درپدافند غیرعامل و تامین کننده نظم و امنیت درسطوح مختلف جامعه برای کاهش هزینه مقابله با جرم خواهد بود.
وی اضافه کرد: با توجه به تحقق سیاست های ابلاغی و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در پدافند غیرعامل به عنوان اصلی ترین استراتژی و اولویت تمام برنامه ها و فعالیت ها سرلوحه کارفرماندهان انتظامی دراستان البرز است.
وی خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل به عنوان یک اصل برای حفظ و مصون سازی جامعه باجلب مشارکت های همگانی درتامین امنیت آحاد جامعه پیگیری و محقق می شود.
صفایی افزود: پدافند غیرعامل دفاع غیرمسلحانه با مجموعه باید و نبایدهایی است که بدون استفاده از سلاح و با بکارگیری امکانات موجود با رعایت اصول و سیاست های برنامه ریزی شده موجب ارتقاء توان و حفظ اقشار مختلف جامعه در مقابل تهدیدات و آسیب های اجتماعی است.
وی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان البرزاظهار امیدواری کرد که اجرای برنامه ها درهفته پدافند غیرعامل اثرات مثبتی درارتقاء سطح توان علمی و دانش آحاد جامعه در مواجهه با آسیب ها در مخاطرات نوظهور در حوزه فضای مجازی و مراقبت والدین از فرزندان داشته باشد.
8الی 14 آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نام گذاری شده است.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.