فرمانده نیروی انتظامی البرز، گفت: پرنیا شیروانی دختر 3 ساله ای که مرداد ماه گذشته، ناپدید شده بود عصر دیروز یکشنبه 6 آبان، با تلاش پلیس آگاهی استان به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش ایلنا، سردار محمدیان، فرمانده انتظامی استان در جمع خبرنگاران، گفت: در پی ارسال یک فقره پرونده فقدانی از کلانتری 41 خرمدشت به پلیس آگاهی مبنی بر مفقود شدن یک کودک 3 ساله به نام "پرنیا شیروانی" که در بعدازظهر روز شنبه 27 مرداد ماه در شنبه بازار خرمدشت گم شده است، بلافاصله تلاش برای شناسایی ردی از فقدانی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با پیگیری های بیشتر، مشخص شد که عصر همان روز، مادر این کودک به همراه فرزندش در حال خرید در بازار بود که ناگهان متوجه ناپدید شدن فرزندشان می شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس در این مدت به صورت شبانه‌روزی پیگیر پرونده بود و با تشکیل جلسات تخصصی و ویژه با حضور کارآگاهان خبره پلیس آگاهی استان، سرنخ‌هایی از چند مظنون پرونده شناسایی کرده و با توجه به این که از سراسر کشور تماسه‌ایی با پلیس مبنی بر این که کودک 3 ساله را شناسایی کرده‌اند گرفته می‌شد، بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به آدرس های مورد نظر اعزام و پس از دستگیری چندین نفر مظنون از وی رفع اتهام شده و آزاد می شدند.

سردار محمدیان افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بازتاب گسترده این خبر در رسانه‌ها، تحقیقات همچنان با تلاش بیشتری ادامه داشت تا این که از طریق اقدامات فنی و گسترده به یک زوج جوان که اخیرا با یک کودک 3 ساله مشاهده شده است مشکوک شدند.

وی گفت: منزل این زوج جوان در جاده قزلحصار کرج به صورت نامحسوس تحت مراقبت و کنترل قرار گرفت و ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی وارد منزل نامبردگان شده و در بازرسی از آن جا دختر مورد نظر را که برای عدم شناسایی، ظاهر وی را تغییر داده بودند و در یکی از اتاق های منزل پنهان کرده بودند، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که با تلاش شبانه روزی پلیس، این کودک 3 ساله در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به جرم آدم‌ربایی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز تا انجام تحقیقات تکمیلی قرار دارند.

سه ماه پیش این دختربچه، توسط زوجی جوان که صاحب فرزند نشده بودند و با همدستی فرد دیگری، در شنبه بازار و زمانی که از پدر و مادرش جدا شده بود، ربوده شد. زن و شوهر جوان این مدت سه‌ماه، از دختر بچه نگهداری کرده تا اینکه با اقدامات قضایی و انتظامی، فردی که با این زوج همکاری کرده بود دستگیر شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.