رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اجرای طرح ترافیکی ویژه مراسم اربعین حسینی و ممنوعیت تردد در بعضی معابر، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به برگزاری مراسم اربعین، گفت: برای برگزاری باشکوهتر مراسم عزاداری جاماندگان اربعین حسینی در اطراف امامزادگان و هیات های مرکزی این استان، پلیس راهنمایی و رانندگی البرز، طرح ویژه ترافیکی و ممنوعیت تردد در بعضی میادین و معابر، را اجرا می کند.

رئیس پلیس راهور استان البرز اضافه کرد: بدین منظور در ساعت 7 صبح روز اربعین (سه‌شنبه آینده) تا پایان مراسم عزاداری از میدان شهدا واقع در کرج تا امام زاده حسن(ع) و همچنین از چهارراه مصباح تا امام زاده حسن (ع) تردد وسیله نقلیه ممنوع می شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس برای تسهیل عبور و مرور و ایجاد انضباط ترافیکی در اطراف امام زاده محمد(ع) و امام زاده طاهر(ع) مستقر خواهند شد.

سرهنگ شرق افزود: به منظور ایجاد امنیت و روان سازی ترافیک در روز اربعین، لازم است مسئولان هیات های مذهبی، ضمن رعایت قوانین با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هیات های عزاداری هنگام حرکت در معابر برای پیشگیری از بروز راهبندان، یک بخش از خیابان را برای عبور وسایط نقلیه خالی نگه دارند.

این مقام انتظامی، بیان داشت: پرهیز از برپایی ایستگاه های صلواتی توسط هیات های مذهبی در معابر و میادین پرتردد نیز نقش بسزایی در پیشگیری از بروز اختلال در عبور و مرور خودروها و ایجاد راهبندان دارد.

سرهنگ شرق، همچنین از شهروندان خواست در صورت نیاز و وجود موانع ترافیکی با مرکز فوریتهای پلیس تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.