مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از آغاز فرآیند ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه سال 97 در سی امین جشنواره امتنان کارگران، گرو‌ه‌های کار و واحدهای نمونه استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیلی با اشاره به آغاز ثبت نام کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سی امین جشنواره امتنان در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به ماده 195 قانون کار، جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه، هر ساله با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند از 5 آبان ماه لغایت 5 آذرماه 1397 با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه این اداره کل همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز مینماید اذعان داشت: تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه کار نمونه خود در سامانه امتنان اقدام کنند.

خلیلی ضمن بیان شاخصهای معرفی و ارزیابی کارگر، گروه و واحدهای نمونه، ادامه داد: ارائه شیوه های نوین در کار، اختراع، ابتکار (ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید) و یا راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن آوری، خدمات تولید محصول در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان تولید و صرفهجویی ارزی و ریالی، افزایش بهرهوری و کیفیت نسبت به نمونه های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری و کاهش هزینه‌های مشتری پس از ارائه خدمات، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه جویی در نهادهای تولید نسبت به سالهای گذشته از معیارهای انتخاب سی و امین جشنواره امتنان است.

وی با بیان اینکه منتخبین استانی پس از داوری و مشخص شدن به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رقابت در سطح ملی معرفی میشوند، خاطرنشان کرد: لازم است متقاضیان به کلیه سوالات مندرج در پرسشنامه با نهایت دقت پاسخ داده و مستندات مورد نظر را در سامانه پیوست کنند.

گفتنی است جشنواره امتنان، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحد نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش، صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.