یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی خدمت به مردم در مناطق محروم را اقدامی بسیار برجسته و ارزشمند دانست و افزود:با این اقدامات مهم عزت انقلاب حفظ،باورها تجدید و دشمنان از اتحاد و همدلی مردم و مسئولان برای حل مشکلات مایوس می شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان اینکه حضور مردم در هر کاری موفقیت و سربلندی را درپی دارد و این همان تفکر والای بسیجی است اظهار امیدواری کرد مدیران با نوآوری و خلاقیت در اجرای طرح ها شبانه روزی به مردم خدمت کنند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نیز گفت: از مجموع مدیران شاغل در دستگاههای اجرایی این ۸ مدیر حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، کمیته امداد،جهاد کشاورزی،بهداشت و درمان،آبفای روستایی و فرمانداری گرمی به معنای واقعی کلمه بصورت جهادی و انقلابی در میدان عمل توانستند رضایت مردم را جلب کنند.

میرزائی افزود:این مدیران جهادی توانستند پروژه های مختلفی راکه سالها مردم در انتظار اجرای آن بودند که بودجه مصوب و مشخصی هم نداشت با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا نمایند.

علی رحمتی

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اهدای تندیس مدیر جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مهندس علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل و آقایان رضا فرج پور،محمد قربانی و صدیف فرمان روسای ادارات راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستانهای مشگین شهر،خلخال و گرمی و سایر ادارات یادشده از تلاش های شبانه روزی و خدمت بی منت آنان به مردم تجلیل کرد.

 

 

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1023534
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.