فرمانده یگان حفاظت استان البرز با اشاره به سامانه تلفنی مردمی امداد جنگل و مراتع، شماره 1504 را یکی از راههای مشارکت مردمی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ فرامرز نیکزاد امروز در جمع نمایندگان بخشداری و شوراهای حوزه‌های آبخیز استان البرز گفت: همیاری مردمی در اکثر امور می‌تواند به مدیران و مسئولان کمک کند در انجام وظایف خود موفق باشند.

وی افزود: همیاری مردم در کنترل و نظارت پلیس نیز دنبال می‌شود و در این راستا با تماس‌های مردمی با شماره 110، نیروی انتظامی را در کنترل بهتر کمک می‌کند لذا نقش مردم در تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت امور حائز اهمیت و لازم الاجراست.

نیکزاد با اشاره به نقش مردم در برنامه‌ریزی و احیاء منابع طبیعی تصریح کرد: ایجاد امکان برای ابراز عقیده مردم مهم است و در این راستا بالا رفتن کیفیت پروژه‌های منابع طبیعی، کاهش اتلاف منابع و ایجاد روابط صمیمی مهم خواهد بود.

وی با یادآوری سامانه مردمی امداد جنگل و مرتع، اظهار داشت: شماره تلفن 1504 همیشه آماده دریافت گزارشات مردمی است و از این طریق حفظ و حراست جنگل‌ها و مراتع نیز بیشتر می‌شود. 

فرمانده یگان حفاظت البرز گفت: برای حفظ جنگل‌ها و پیشگیری از قطع درختان و همچنین اطفاء حریق و رفع تصرف اراضی ملی حضور مردمی مؤثر است.

وی در پایان تاکید کرد: شرکت در دوره‌های آموزشی و آگاهی از قوانین و اطلاعات مورد نیاز در مشارکت‌ مردمی موثر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.