به گزارش ایرنا، سردار سید یوسف مولایی روز سه شنبه در اجلاسیه شهدای سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج که در کانون شهید سبحانی این ناحیه برگزار شد، افزود: کینه دشمنان از ملت ایران، رزمندگان و شهدا نیست بلکه از عاشورا است.
وی بیان داشت: شهدا مسیر نهضت حسینی را استمرار بخشیدند و تاثیر فرهنگ عاشورایی آنجا خود را نشان می دهد که پس از پیروزی رزمندگان اسلام درعملیات والفجر 8 درسال 64، آمریکایی ها در اورشلیم نشستی برگزار کردند تا دلایل شکست عراق را در فاو بررسی کنند.
وی گفت: در این نشست که با عنوان «شیعه شناسی» در اورشلیم برگزار شد، «فوکویاما»، تئوریسین آمریکایی دلیل شکست عراق از ایران را تفکر والای شیعه دانست.
مولایی ادامه داد: این تئوریسین می گوید، شیعه همچون پرنده ای است که 2 بال دارد، یکی سرخ و دیگری سبز است، یکی تبعیت از امام حسین (ع) و دیگری امام مهدی (عج) است و در سینه اش عشق به ولایت فقیه دارد.
کنگره ملی شهدای استان البرز روز ششم مهرماه سال جاری همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می شود که برگزاری 22 اجلاسیه شهدا در مناطق و شهرستان های مختلف استان پیش مقدمه آن است.
مردم استان البرز در طول 8 سال دفاع مقدس 5 هزار و 250 شهید تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کردند که 115 نفر از آنان را شهدای جاویدالاثر شامل می شوند.
این استان دارای حدود 12 هزار جانباز و یک هزار آزاده است.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.