به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود:
نشست اخیر روسای جمهوری کشورهای ترکیه، ایران و روسیه زمینه انزوای هر چه بیشتر رژیم اشغالگر صهیونیست و دشمنان اسلام به وجود آورده است.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال غوغاسالاری و به راه انداختن جنگ رسانه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی از اتحاد و همگرایی منطقه ای کشورها در هراس است و به هر توطئه ای دست می زند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: تصمیم 3 کشور ایران ، ترکیه و روسیه برای حذف دلار از مبادلات منطقه ای موجب کوتاه شدن دست آمریکا از منطقه خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: در طول 40 سال گذشته، دشمنان قسم خورده اسلام با طرح های مختلف قصد ضربه زدن به نظام اسلامی و کشور را داشته اند که در ماه های آینده نیز طرح های متعددی دیگری را در ادامه برنامه های گذشته دنبال می کنند.
حسینی همدانی بیان کرد: امروز باید مراقب وهوشیار باشیم و در زمین دشمن بازی نکنیم چرا که دشمنان درصدد هستند تا به بهانه مطالبات مردمی توطئه های خود را عملی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: امسال نیز استکبار جهانی با اسرائیل غاصب و مرتجعین عرب به دنبال این است که فشار اقتصادی را بر ایران افزایش داده و به همین منظور از مهم ترین اقداماتشان به راه انداختن جنگ روانی شدید علیه نظام اسلامی است.
امام جمعه کرج با بیان اینکه نظام اسلامی به برکت خون شهیدان بالنده و پرتوان به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: دنیا برداشت غلط نکند، اگر در جایی صبوری نکردیم به دلیل ضعف جمهوری اسلامی نیست، همانگونه که همگان دیدند وقتی اسراییل به کمک یک کروهگ ضد انقلاب قصد ناامن کردن مرزهای ما را داشت با اشراف اطلاعاتی و قدرت دفاعی ایران، مرکز آموزش تربیت تروریست ها نابود شد.
حسینی همدانی افزود: در هر جای دنیا نسبت به ایران شرارتی صورت گیرد، پاسخ ایران و ایرانی صریح و کوبنده خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)
گفت: دشمنان با نظام اسلامی و به خصوص مکتب شیعه مخالف و از توسعه آن در هراس هستند.
وی بیان داشت: دشمنی استکبار از این جهت است که تربیت شدگان مکتب حسینی، حکومت 2 هزار و500 ساله شاهنشاهی را از بین بردند و هیمنه پوشالی استکبار در منطقه و جهان را متزلزل کردند.
حسینی همدانی با محکوم کردن اقدام رژیم آل سعود در تخریب حسینیه های عزای سرور و سالار شهیدان در مناطق شیعه نشین عربستان گفت: این تخریب بدین معنی است که عاشورا زنده و هنوز دل انسان هارا به سمت خودش جذب می کند.
وی اضافه کرد: عده ای که ما آنها را شیعه انگلیسی می دانیم در تلاش هستند تا مسیر عزاداری و مداحی ها را تغییر و افراد خنثی نسبت به مسایل اجتماعی تربیت کنند که به این معنا است که هنوز نهضت حسینی زنده و مقابله با ظلم خاموش شدنی نیست.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه پیام زنده عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: دشمنان سعی دارند تا این فریضه مهم الهی را بی رنگ کنند، شعارهایی به راه انداخته اند مبنی بر اینکه عیسی(ع) به دین خود و موسی(ع ) به دین خود تا امر به معروف و نهی از منکر بی اثر شود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.