زهرا گیتی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج افزود: این حرکت معنوی و آموزشی در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف جمع آوری کمک های مردمی به منظور تامین بخشی ازلوازم التحریر و کیف مورد نیاز دانش آموزان از سوی این مجموعه خیریه مستقر در تهران آغاز شد.
وی با اشاره به مشارکت مردم خیر در برنامه های خیرخواهانه این موسسه ، یاد آورشد: با یاری خیرین در این کمپین بیش از 2 هزار کیف مهربانی و یک هزارو 200 بسته لوازم‌التحریر، کتاب و لوازم بهداشتی برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار کشور تهیه و ارسال شد.
وی خاطر نشان شد: با مبالغ جمع‌آوری شده در این کمپین، کمک‌ها و هدایای خیرین نیک اندیش ، تخفیف های تولیدکنندگان و شرکت‌های مختلف ، هدایا ارسال شد تا کودکان مناطق کم برخوردار نیز بتوانند سال تحصیلی جدید را با شادی کیف و لوازم‌التحریر نو آغاز کنند.
وی یادآور شد: در این کمپین امکان تهیه و ارسال کیف متناسب با مقطع تحصیلی، کتاب، کلاسور، انواع دفتر، انواع خودکار و مداد، مداد اتود و مغز اتود، مدادرنگی، پاک‌کن، تراش، خط‌کش، بازی فکری، مسواک و خمیردندان برای دانش آموزان در مناطق کم برخوردار بوجود آمد.
وی قیمت هر کیف مهربانی را 100 هزار تومان ذکر کرد.
وی تاکید کرد: مهرگیتی موسسه‌ غیر دولتی و نیکوکارانه است که از سال 1383 فعالیت خود را با هدف بنیادین تلاش برای ساختن ایرانی عاری از فقر فرهنگی با ماموریت مشارکت در احداث فضا های آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم و نیازمند و حمایت مادی، معنوی و فرهنگی از دانش آموزان مستعد و محروم در مناطق مختلف کشور آغاز کرده است.
در آستانه سال تحصیلی جدید تشکل های مردم نهاد کشور برای حمایت از دانش آموزان نیازمند فعالیت های گسترده ای آغاز کرده اند.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.