سرهنگ غلامعلی شرق روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: ایجاد ایستگاه های صلواتی در مسیرهای پرترافیک شهری ، مشکلات مضاعفی ایجاد می کند.
وی ادامه داد: ایجاد ایستگاه های صلواتی در مکان های مناسب و پرهیز از راهبندان در پیشگیری از مشکلات کور ترافیکی تاثیرگذار است.
شرق اضافه کرد: پلیس راهور استان البرز با پوشش کامل ترافیکی امنیت عزاداران را مناطق مختلف استان البرز بر عهده دارد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به حرکت هیات های مذهبی در معابر، رانندگان باید ضمن رعایت سرعت مطمئنه توجه و تمرکز کافی به رانندگی داشته و مراقب عابران در سطح سواره رو بویژه هنگام شب باشند.

*** همیار پلیس در بازگشایی مدارس به استقبال مهر می رود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز در بخش دیگری ازسخنان خود در خصوص تمهیدات ترافیکی در آستانه سال تحصیلی جدید، گفت: همیاران پلیس نیز برای روان سازی ترافیک با پلیس همکاری دارند.
شرق افزود: مقرر شده که از اول تا 15مهر ماه تیم های مختلف خودرویی، موتوری و پاس پیاده در اطراف مدارس برای امنیت دانش آموزان و تسهیل در عبور و مرور مستقر شود.
وی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده در نیمه نخست مهرماه سال جاری هر گونه عملیات عمرانی درمعابر پرتردد و اصلی استان البرز متوقف می شود.
وی خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی تمام توان خود را برای کنترل و روان سازی ترافیک وبرخورد با تخلفات به کار بسته است.
شرق افزود: برنامه ریزی های لازم برای سرویس های مدارس نیز با همکاری آموزش و پرورش انجام شده تا شاهد مشکلات گذشته دراین خصوص نباشیم.

*** فوت 28 نفر در تصادفات درون شهری البرز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون 28 نفر بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه 15 درصد کاهش یافته است.
شرق افزود: همچنین در این مدت 686 فقره منجر به جرح نیز در این استان رخ داده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد که دراین مدت نیز 43 جلد گواهینامه رانندگان متخلف ضبط و 13هزارو 400 راننده به دلیل تخلفات حادثه ساز اعمال قانون شدند.
وی خاطرنشان کرد که همچنین دراین مدت نیز 27هزار و 317 وسیله نقلیه متخلف توقیف که 17هزارو 652 فقره خودرو و بقیه موتورسیکلت بوده است.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.