به گزارش ایرنا، ابوالفضل اینانلو روز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی در فردیس افزود: امروز امنیت و آسایش مردم ثمره کوشش و تلاش شبانه‌روزی پلیس است.
وی افزود: فداکاری ماْموران انتظامی در خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقای امنیت پایدار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
اینانلو ادامه داد: نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است و این امنیت را مرهون زحمات و تلاش‎های خالصانه شما بزرگواران نیروی انتظامی هستیم.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز نیز گفت: همراهی و دلگرمی خانواده پرسنل که در مشاغل حساس فعالیت دارند به ویژه پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی باعث می شود این افراد عملکرد بهتر و مطلوب تر از خود نشان داده و در نهایت نیز امنیت و آرامش بیشتری در جامعه وجود داشته باشد.
سردار سیدجعفر حسینی افزود: موفقیت سبزپوشان نیروی انتظامی در انجام تکالیف و ماموریت ها به همراهی و صبوری خانواده های آنان است.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی با احترام به حقوق اجتماعی، رعایت قانون مداری و با مشارکت شهروندان خدمات فراوانی را به مردم ارایه کرده و در این مسیر موفق بوده است.
در این آیین حدود 500 نفر از کارکنان نیروی انتظامی به همراه خانواده های خود حضور داشتند ازماموران نمونه در رده های مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس تجلیل شد.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.