مسعود مهران نیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: دراین نمایشگاه ها آثار هنری دانش آموزان و مربیان در زمینه عکس و پوستر شهدا ، پیام های آموزشی در خصوص نقش حجاب در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و محصولات فرهنگی با محوریت حجاب و عفاف به نمایش گذاشته شده است.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه ها به مدت 3 در پایگاه های تابستانی اوقات فراغت و کانون های دانش آموزی برپا است.
مهران نیا گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها گامی موثر برای ترویج فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی است.
مهران نیا از حجاب و عفاف به عنوان یک سد محکم در جامعه به ویژه برای بانوان در برابر آسیب های اجتماعی یاد کرد و خاطرنشان شد: امروز ما در قبال تربیت فرزندان خود در خانه و جامعه مسئولیت سنگینی بر عهده داریم زیرا دشمن هر لحظه در کمین آسیب رساندن به کانون خانواده های ایرانی و همچنین دور کردن ملت ایران از فرهنگ غنی اسلامی و ایثار و شهادت است.
وی بیان داشت: دشمن امروز می خواهد با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، بدحجابی را در بین جوانان به ویژه گروه سنی دانش آموزان ترویج دهد لذا این حرکت خزنده دشمنان نیاز به هوشیاری و مراقب دارد.
مهران نیا تاکید کرد: بخشی از این نمایشگاه ها نیز به وصیت نامه شهدای گرانقدر اختصاص یافته است تا نسل نو با پیام های ارزشمند شهدا با محوریت حجاب و عفاف نیز آشنایی بیشتری پیدا کنند.
البرز 460 هزار دانش آموز دارد که برای غنی سازی اوقات فراغت آنان در ایام تابستان ، 414 پایگاه در مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی این استان دایر شده است.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.