به گزارش خبرنگار خبر آنلاین از استان اردبیل، حسن محمدی گفت: حدودا نیمی از قطعی شبکه استان به دلیل کمبود آب می‌باشد که در این زمینه نیاز است تا مردم در مصرف آب صرفه‌جویی لازم و کافی را داشته باشند.

این مسوول با اشاره به جریان قطعی برق در روزهای اخیر، ضمن عذرخواهی از هم استانی ها، گفت: هرچند در این رابطه شاهد مشکلات مردم هستیم و از طریق همین رسانه ها از این مشکلات آشنا می شویم، اما در این موضوع مقصر نیستیم و یک تصمیم ملی است که تمام استان ها را شامل می شود.

محمدی با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان خدمتگزار مردم در توزیع نیروی برق، فراهم کردن زمینه آسایش شهروندان در این زمینه است، افزود: خوشبختانه امروز به جرات می گویم که مشکلی در عرصه تولید برق در اردبیل نداریم و هم اکنون سه برابر نیاز استان برق تولید می کنیم.

شرکت توزیع برق استان اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به اینکه مجموعه توزیع نیروی برق استان اردبیل همواره تلاش دارد تا در مدیریت برق دنبال ابداعات و روش های جدید و علمی باشد، گفت: همین خاطر است که به جرات می توانیم بگوییم در زیرساخت صنعت برق در استان مشکلی نداریم.

حسن محمدی با اشاره به قطعی مکرر برق در تابستان سال جاری گفت: از این پس چنانچه قطعی های موردی رخ دهد در اثر حوادث شبکه می باشد که مشترکین می توانند از طریق تماس با مرکز اتفاقات شبکه (سامانه ۱۲۱) نسبت به اعلام قطعی برق اقدام نمایند .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به قطعی مکرر برق در تابستان سال جاری گفت: از این پس چنانچه قطعی های موردی رخ دهد در اثر حوادث شبکه می باشد که مشترکین می توانند از طریق تماس با مرکز اتفاقات شبکه (سامانه ۱۲۱) نسبت به اعلام قطعی برق اقدام نمایند .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1004227
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.