به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌االهیان در جلسه مشترک با فعالان سازمانهای مردم نهاد تصریح کرد: همواره نقش مدیریت شهری به عنوان یک نهاد مردمی در توسعه شهر تاثیرگذار بوده و امروزه این نهاد مردمی بیش از گذشته نیازمند حضور جوانان و سمن‌ها هست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بایستی عملکرد کنونی خود را نیز نقد کرد و کمبودها و نواقصات را احصا نمود، افزود: ضروری است سازمانهای مردم نهاد اهتمام ویژه در مدیریت شهری داشته و با این نهاد مدنی مشارکت و همکاری کنند.

شهردار اردبیل با تاکید بر اینکه بررسی‌ها و ارزیابی‌های میدانی، تحقیقات و پروپوزال‌ها بایستی در دستور کار سمن‌ها قرار گیرد، ادامه داد: ما نیز آماده استقبال از انتقادات و پیشنهادات سمن‌ها در مدیریت شهری هستیم تا مطالبات این سازمانهای مردم نهاد تحقق یابد.

لطف‌اللهیان یادآور شد: مجموعه شهرداری اردبیل صرفا یک اداره نیست و یک خانواده بزرگ است چرا که قانونگذار، شهرداری ها را به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی معرفی کرده است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر در سطح شهر در فصل کاری بیش از ۲۵۰ پروژه ریز و درشت در حال اجرا است گفت: هزینه توسعه شهر از منابع مردمی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ نوع کد درامدی در شهرداری اردبیل تعریف شده است گفت: این درامدها صرف توسعه و آبادانی شهر می شود و ما درقبال شهروندان پاسخگو هستیم.

حمید لطف اللهیان

لطف‌اللهیان گفت: نگران نقدها نیستیم و ازآنها استقبال میکنیم چرا که معتقدیم اگر هرگونه تعریف، پشتیبانی، نقد و انتقادی بوده است حاصل تغییر رویکرد این مجموعه می باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1001266
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.