علی محمدی ​مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با تاکید بر خدمت به مردم خوزستان گفت: تولید و تحویل ورق‌های پل عنافچه، توزیع بسته‌های معیشتی، مشارکت در خدمات پزشکی رایگان برخی از اقدامات این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.

به گزارش جماران، علی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه، مدیر و اعضاء خانه مطبوعات استان خوزستان و مدیرعامل، معاونین و جمعی از معاونین این شرکت در تالار اجتماعات شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد،ضمن گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهیدان محمود صارمی، شهید آوینی و غلامرضا رهبر، اظهار کرد: ما خادم مردم خوزستان هستیم و خداوند توفیق داده و لطف کرده که در خدمت مردم عزیز باشیم.

او همچنین با گرامیداشت ایام عزاداری ماه محرم، افزود: بعد از حادثه عاشورا و تقریبا مصادف با همین روزها بود که حضرت زینب(س) در مسجد کوفه با فصاحت و بلاغت حادثه کربلا را روایت کردند و به جرات می توان گفت که این بانوی بزرگ اسلام اولین زن خبرنگاری می باشد که توانسته قیام عاشورا را تبیین کند. در حقیقت جهاد تبیین از حضرت زینب شروع شد و کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

وی در ادامه گفت: ایران اسلامی از ابتدا انقلاب درگیر جریان‌های مختلفی بوده، جنگ تحمیلی، ترورها و تحریم‌ها، بخشی از درگیری‌ها هستند. و اما جنگ در بخش پنهان به گونه‌ی دیگر بود و کم رنگ کردن واقعیت‌ها موجب بزرگ‌نمایی ضعف‌ها خواهد شد.

مدیر عامل فولاد اکسین به مبارزه حضرت علی (ع) با جهل مردم زمانه اشاره کرد و ادامه داد: اوج جهل مردم در جنگ صفین آنجا نمایان شد که دشمن تظاهر به دینداری کرد. جایی که حضرت بانگ برآوردند قرآن ناطق هستند. در دوره‌ پس از انقلاب و در اوج فتنه سال هشتاد و هشت، نیز رهبر معظم انقلاب فرمودند: عمار کجاست؟ امروز اصحاب رسانه عمار انقلاب هستند.

وی با اشاره به انجام مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت فولاد اکسین گفت: تولید و تحویل ورق‌های پل عنافچه، توزیع بسته‌های معیشتی، مشارکت در خدمات پزشکی رایگان و برخی از اقدامات این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی در پایان با بیان اینکه شرکت فولاد اکسین خوزستان آمادگی همکاری و تعامل با اصحاب رسانه را دارد، اعلام کرد: این شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی آمادگی خود را در ارائه تسهیلات کم بهره به اصحاب رسانه خوزستان توسط بانک های استان اعلام می دارد و گفت: این شرکت با همکاری خانه مطبوعات استان خوزستان آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی را برای اصحاب رسانه را خواهد داشت. 

آیین بزرگداشت روز خبرنگار با حضور جمعی از اصحاب رسانه، مدیر و اعضاء خانه مطبوعات استان خوزستان و مدیرعامل، معاونین و جمعی از معاونین این شرکت در تالار اجتماعات شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم که در ایام ماه محرم برگزار شد، مداحی و روضه خوانی مداح اهل بیت حاج احمد طرفی بوده است.

این برنامه باشکوه در فضایی صمیمی با تقدیر از خبرنگاران خاتمه یافت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.