به گزارش ایرنا، مرکز توانبخشی معلولین ذهنی- جسمی دختران بالای 14 سال مرحومه 'حاجیه خانم حشمت رئوفی'، اقامتگاه بومگردی'سیفی' روستای سعید آباد، بهسازی و آسفالت محور روستایی فاویان دستجرده به طول سه و نیم کیلومتر، آبیاری تحت فشار تجمیعی بارانی- قطره ای شرکت پرتوان در سطح 50 هکتار از جمله طرح هایی است که با حضور محمدعلی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان و جمعی از مسئولان محلی در گلپایگان به بهره برداری رسید.
سرپرست فرمانداری گلپایگان در آیین افتتاح این پروژها با اشاره به اینکه طرح های افتتاح شده به همت خیران، بخش خصوصی و اعتبارات دولتی به بهره برداری رسیده است، گفت: پروژه آبرسانی به شهر گلشهر و آبرسانی به مجتمع روستایی جلگه شامل 19 روستا نیز از دیگر پروژه هایی است که در روزهای آتی بمناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.
حسین یار محمدیان افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا، اجرای برنامه های ورزشی، نشست خبری، دیدار مسئولان با مردم با هدف تببین فعالیت های دولت و بررسی مشکلات و نیازهای آنان بخصوص در روستاها و مناطق محروم از دیگر برنامه ها بمناسبت هفته دولت در این شهرستان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان و مسئولان محلی، امروز قبل از افتتاح این طرح ها با حضور در گلستان شهدای گلپایگان با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی و جمعیت افزون بر 90 هزار نفر در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6027/ 7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.