به گزارش ایرنا، حمیدرضا طباطبایی در آیین افتتاح پروژه های عمرانی هفته دولت در شهرستان تیران و کَرون افزود: اختلاف نظر و سلایق شخصی بین دستگاه های اجرایی، فرصت های سرمایه گذاری را از بین می برد و برای جذب سرمایه گذار باید بین دستگاه ها وحدت رویه و انسجام بوجود آید.
وی بیان کرد: سرمایه گذاران برای انجام فعالیت اقتصادی در یک منطقه نیازمند شرایط آرام و بدون تنش و همراهی مسئولان هستند و هر منطقه دارای چنین شرایطی بیشترین سرمایه گذار را جذب می کند.
معاون استاندار اصفهان تصریح کرد: شهرستان تیران و کرون در یک سال گذشته بیش از 300 درصد از اعتبار صندوق توسعه ملی را برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی جذب کرده است.
وی ادامه داد: این منطقه بیشترین تعداد احداث گلخانه صنعتی را دارد که تسهیل شرایط سرمایه گذاری، موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مساعد از دلایل جذب سرمایه گذار در این شهرستان است.
طباطبایی، وجود ظرفیت های گردشگری در شهرستان تیران و کرون را یکی از مولفه های موثر در توسعه این منطقه خواند و گفت: تسهیل شرایط برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و توسعه فعالیت های گردشگری باید به عنوان موضوعی مهم در بین دستگاه های اداری این شهرستان مطرح شود.
در این آیین پروژه های هفته دولت شهرستان تیران و کرون افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
60 پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه بالغ بر 152 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح شد.
شهرستان تیران و کَرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
6027/7131
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.