به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز سه شنبه با اشاره به صدور پیام محسن مهرعلیزاده به مناسبت هفته دولت اعلام کرد: شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند.
استاندار اصفهان در این پیام یادآور شد: تاریخ شکوهمند ایران یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی ادعا بود.
ادامه این پیام حاکیست: هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است که موجب سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز خواهد شد، در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران مردم غیور ایران زمین، برای ادامه راه شهیدان والامقام در جهت ساختن ایرانی مقتدر، استوار، آباد و آزاد هم پیمان شده و با تدبیر، زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در حیطه های مختلف و گسترده شدن روحیه امید و نشاط در دل تمام ایرانیان بویژه جوانان عزیز را فراهم آورند.
استاندار اصفهان در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را که امسال مصادف با دهه ولایت شده، به همه دولتمردان و کارمندان در استان تبریک گفت و افزود: امیدوارم که با شفافیت هرچه بیشتر و در راستای پاسخگویی به مردم شریف ایران، در جهت کارآمدی بیشتر دولت و نظام گام های استواری برداریم.
هفته نخست شهریور، ایام پرواز دو یار دیرین امام شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران به عنوان 'هفته دولت' نامگذاری شده است.
6027/6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.