گزارش ایرنا از روابط عمومی اورژانس کاشان حاکی است، دکتر حسین ریاحی روز شنبه گفت: در کنار 11 نفری که ظهر روز گذشته در برخورد 2 دستگاه پراید آسیب دیده بودند، در حادثه ای دیگر پنج نفر با برخورد یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه پیکان و موتورسیکلت مصدوم شدند.
وی افزود: این حادثه که در جاده کاشان- برزک محدوده روستای ویدوجا روی داد، منجر به آسیب دیدن سه نفر زن و 2 نفر مرد شد که با 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافتند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد: همچنین در حادثه ای دیگر برخورد 2 دستگاه خودروی پژو پارس و ساینا در جاده برزک محدوده روستای بارونق 11 آسیب دیده برجای گذاشت.
او اضافه کرد: چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و جمعیت هلال احمر سه نفر مرد، چهار نفر زن و چهار نفر کودک آسیب دیده را برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.
به گزارش ایرنا، بر اساس آمارهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان 103 نفر دست کم از آغاز سال جاری تا کنون در جریان حادثه های رانندگی در محورهای ارتباطی این شهرستان آسیب دیده و 11 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.