به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پیکان تهران ازهفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 20:30 دقیقه جمعه با حضور 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
درنیمه اول این دیدار تیم سپاهان اصفهان حملاتی را بر روی دروازه پیکان تهران انجام داد که نتوانست از موقعیت های خود بهره ببرد.
در دقیقه 43 کی روش استنلی با ضربه سر یک موقعیت خوب را از دست داد که توپ از بالای دروازه حریف به بیرون رفت و نتوانست از موقعیت خود درست استفاده کند ؛ در آن طرف میدان تیم پیکان نیز در چند موقعیت را در ضد حمله از دست داد.
درآغاز نیمه دوم توپ در میانه های میدان توسط هر دو تیم در گردش بود و تیم پیکان دریکی از ضد حملات خود در دقیقه 56 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که نتوانست از آن بهره ببرد.
ضربه ارسالی کرنر سید محمدکریمی را کی روش استنلی از بالای دروازه تیم پیکان تهران به بیرون زد تا سپاهان موقعیت دیگری را در دقیقه 70 از دست بدهد.
در دقیقه 89 استنلی بازیکن سپاهان یک موقعیت دیگر را با فاصله اندکی از دروازه حریف از دست داد تا تیم سپاهان در خانه امتیازات را میهمان خود تقسیم کند.
در این دیدار مهدی کیانی ، محمد ایرانپوریان و مهرداد محمدی و کی روش استنلی از تیم سپاهان و علی حمودی نیز از تیم پیکان از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.
قضاوت این دیداررا علی صفایی با کمک فرهاد مروجی و محمد هاشمی نسب بر عهده داشت.
با این نتیجه تیم سپاهان با 5 امتیازدر رده سوم لیگ برتر و تیم پیکان تهران نیز با همین امیتاز در رده چهارم لیگ برتر فوتبال کشور قراردارد.
8114/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.