به گزارش ایرنا، در پیام ' محسن مهرعلیزاده ' که روز دوشنبه بر روی پایگاه اطلاع رسانی استانداری اصفهان قرار گرفت، آمده است: 17 مرداد ماه روز بزرگداشت مقام خبرنگار، روز پاسداشت تلاش بی‌ وقفه انسان‌های آگاهی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند.
استاندار اصفهان در این پیام اضافه کرد: به راستی خبرنگاران، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ ای، مدیون تلاش‌ های بی وقفه آنهاست.
وی افزود: روز خبرنگار، روز تقدیر از زحمات کسانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی ‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می ‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌ بانان امین جامعه در عرصه‌ های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته ‌اند.
مهرعلیزاده ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع ‌رسانی استان اصفهان تبریک گفت و از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌ رسانی فعالیت‌ ها و خدمات نظام اسلامی‌ قدردانی کرد.
استاندار اصفهان برای خبرنگاران متعهد و کوشای این استان، تداوم عزت و اهتمام مسئولانه در روایت عشق، آزادی و حق گویی در پرتو رهنمودهای انسان‌ ساز دین مبین اسلام را آرزو کرد.
17 مرداد سال 1377 شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) به دست طالبان در افغانستان به شهادت رسید و این روز به عنوان روز خبرنگار در تقویم ملی کشور ثبت شد.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.