*** صنعتگران منطقه شاپور اصفهان خواستار حل مشکلات خود شدند
جمعی از کسبه و صنعتگران شهرک صنعتی امیر کبیر اصفهان روزچهارشنبه برای دومین روز متوالی با حضور در خیابان شاپور در شمال این کلانشهر خواستار حل مشکلات صنفی خود شدند.
اکثر تجمع کنندگان که کارگران این واحدهای صنفی بودند با وسائل نقلیه خود شامل موتور و دوچرخه در این تجمع حضور یافتند.
*** پاسخ منفی مردم اصفهان به دومین فراخوان سوء
تلاش و فراخوان برخی شبکه های اجتماعی برای راه اندازی تجمع اعتراض آمیز مردم در میدان انقلاب اصفهان در روز چهارشنبه بی نتیجه ماند. برخی از شبکه های اجتماعی روز چهارشنبه مردم را به برپایی تجمع اعتراض آمیز در مراکز شهرهای خود فراخوانده بودند که این فراخوان برای اصفهان، میدان انقلاب و سی و سه پل در ساعت 17 اعلام شده بود. بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا، این مناطق وضعیت عادی داشت و مردم که بیشتر آنها گردشگران داخلی و خارجی بودند به خرید و فروش و گشت و گذار مشغول بودند.

*** انتصاب مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان
حیدر قاسمی با حکم استاندار اصفهان به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری این استان منصوب شد. مدیر کلی امور مالی و اداری استانداری، معاونت خدمات شهری شهرداری، معاونت برنامه ریزی فرمانداری اصفهان و نیز فرمانداری تیران و کرون و شهرداری خوراسگان از سمت های قبلی حیدر قاسمی است.

*** خاموشی ها در آران و بیدگل به یک چهارم کاهش یافت
مدیر امور برق آران و بیدگل از کاهش قطعی برق و میزان خاموشی ها در این شهرستان به یک چهارم در مقایسه با هفته های پیشین خبر داد. با توجه به کاهش مصرف برق و بهبود نسبی هوا در استان اصفهان، از ابتدای هفته قطعی برق در این شهرستان نیز کاهش چشمگیری داشته و از 16 خط به چهار خط کاهش یافته است.
3011 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.