به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: 17 محل توزیع و مصرف مواد مخدر در یک ماه گذشته با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اردستان کشف شد.
وی با اشاره دستگیری 20 نفر در این زمینه افزود: مقدار قابل توجهی تریاک، سوخته و شیره تریاک، حشیش، لوازم مصرف و توزین مواد مخدر به همراه پنج دستگاه خودرو از متخلفان کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی اردستان همچنین از کشف مقداری گیاه سبز شاهدانه در جریان این عملیات ها خبر داد که برای تولید مواد مخدر کاربرد دارد.
او در ادامه با هشدار به توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در اردستان بیان کرد: نیروهای انتظامی به جد با متخلفان برخورد کرده و کسانی که به هر نحوی موجب سلب آسایش جامعه شوند، تحت تعقب قرار خواهند گرفت.
هاشمی زاده همچنین با قدردانی از همکاری مردم و پلیس، از شهروندان خواست تا هر گونه اطلاعات یا مورد مشکوکی مانند محل های تجمع معتادان و توزیع مواد مخدر را با شماره تماس 110 در میان بگذارند.
به گفته وی، کشفیات مواد مخدر در سال جاری افزایش یافته و دستگیری 100 درصدی سوداگران مرگ را در شهرستان اردستان شاهد بودیم.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.