**اصفهان**
*امام جمعه اصفهان گفت: پاسخ رئیس جمهوری و سردار سلیمانی به ترامپ مقتدرانه بود و به دشمنان فهماند که درکشور ما نگاه دو قطبی وجود ندارد وهمه در مقابل دشمن یکصدا و منسجم ایستاده ایم.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای این شهر برگزار شد افزود: همانطور که بارها رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند کشور نباید دوقطبی باشد و رئیس جمهوری در پاسخ اخیر خود به تهدیدات ترامپ این مهم را ثابت کرد.
وی اضافه کرد: همه مسئولان و مردم یک خانواده بزرگ هستیم که شاید در بین خود به گله مندی بپردازیم ولی در مقابل دشمنان یکصدا و منسجم می ایستیم.
6994
**اردستان**
امام جمعه اردستان در خطبه های نماز جمعه این شهر، سخنان رئیس جمهوری کشورمان در برابرترامپ را ستودنی دانست و از پاسخ فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در برابر توهین و تهدید دونالد ترامپ قدردانی کرد.
حجت الاسلام حسن دهشیری با گرامیداشت 5 مرداد سالروز برگزاری اولین نمازجمعه کشور گفت: این روز محور وحدت و یادآور یادگار بزرگ حضرت امام خمینی (ره)است .
7431/8123
**آران و بیدگل**
امام جمعه آران و بیدگل در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: آمریکا با به راه انداختن جنگ اقتصادی، پیگیر به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران است و رئیس جمهوری ایالات متحده نیز بارها بصراحت این موضوع را اعلام کرده است.
آیت الله سید محمد موسوی افزود: ملت ایران پیشتر نیز در برابر شدیدترین تحریم ها و جنگ تحمیلی مقاومت کرده و دشمنان را به زانو درآورده و این بار نیز با مقاومت خواهد توانست دشمن را شکست دهد.
7472/8123
** خوروبیابانک**
امام جمعه خوروبیابانک با گرامیداشت 5 مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور، این
آیین سیاسی- عبادی را مهمترین فرصت برای نمایش وحدت اسلامی دانست و بر تقویت جایگاه آن تاکید کرد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمنان علیه ایران اسلامی، گفت: تمام این توطئه ها با حرکت جهادی و تدابیر هوشمندانه خنثی خواهد شد.
شهرستان خوروبیابانک با 20 هزار جمعیت در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.
9860
**تیران و کرون**
امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: آمریکا در جنگ با ایران محکوم به شکست است و سرانجام بدی برای کشور خود و هم پیمانانش رقم می زند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: آمریکا در تهدید ایران موفق نخواهد بود و تجربه ای تلخ از این تهدیدات خواهد گرفت.
وی با اشاره به انسجام و یکصدایی در ایران برای مقابله با تهدیدات امریکا اضافه کرد: بسته شدن تنگه ها به دست نیروهای انقلابی و اسلامی مشکلات زیادی را برای اقتصاد آمریکا و عربستان ایجاد می کند.
وی همچنین به سالروزاقامه اولین نماز جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: این آیین برکات زیادی برای کشور داشته که بصیرت افزایی و وحدت بین اقشار مختلف از جمله دستاوردهای این فریضه الهی است.
شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت.7131
** خمینی‌شهر**
امام‌جمعه خمینی‌شهر گفت: پاسخ محکم روحانی، رئیس‌جمهوری به تهدیدات آمریکا از دل ملت ایران برخاست.
حجت‌الاسلام رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه خمینی‌شهر، ضمن تشکر از مواضع رئیس‌جمهوری در مقابل تهدیدات آمریکا افزود: از آقای روحانی انتظار چنین مواضعی داشتیم .
امام‌جمعه خمینی‌شهر تأکید کرد: ملت ایران با تهدیدهای آمریکا، نظام و مقام معظم رهبری را تنها نخواهند گذاشت، امروز نظام و اراده ملت ما نسبت به گذشته قویتراست.
وی اضافه کرد: ملت ایران باید کاملاً مراقب باشد که در شرایط کنونی، آمریکا به دنبال ایجاد تفرقه، جداسازی، ترویج فضای ناامیدی بین مردم، دولت و نظام اسلامی است.
امام‌جمعه خمینی‌شهر بابیان اینکه تغییر و تحولات در مدیریت اقتصادی دولت، امیدواری برای مردم و حل مشکلات ایجاد کرده است.
شهرستان خمینی شهر با حدود 300 هزار نفر جمعیت در16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/م/7145
** نایین**
امام جمعه نائین گفت: مردم با هوشیاری اجازه نمی دهند دشمنان با القا و تبلیغات، ذهن آنها را منحرف کنند.
حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نائین با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر بکارگیری کارشناسان و متخصصان و اتخاذ تدابیر لازم در برابر اتاق فکر آمریکا افزود: جنگ اقتصادی و روانی دشمنان علیه ایران اسلامی با حرکت جهادی و تدابیر هوشمندانه خنثی خواهد شد.
سجادی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالروز اقامه نخستین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهمترین ویژگی های ائمه جمعه دلسوزی برای تمام قشرهای جامعه است.
خطیب جمعه نائین، دیگر ویژگی امام جمعه را مطابقت حرف و عمل دانست و یادآور شد: اعمال امام جمعه باید مطابق ارزش های ناب اسلام باشد.
نایین در 140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت 7136
**کاشان**
آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان با اشاره به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور از مسئولان خواست، از همه ظرفیت ها برای تقویت این آیین عبادی سیاسی و حل مشکلات جامعه استفاده کنند.
وی بیان کرد: بیشتر مشکلاتی مانند بداخلاقی و اختلاف های خانوادگی نیز در نهایت به ضعف در تعهد دینی بازمی گردد که در این راستا باید نهادهای فرهنگی، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و خانواده ها، جوانان را برای حضور در آیین نماز جماعت و جمعه ترغیب کنند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان در ادامه به طرح نیمه تمام مصلای این شهر اشاره کرد و ادامه داد: این طرح آبان 1388 آغاز و مرحله نخست آن شامل شبستان کنونی با زیربنای چهار هزار و 500 مترمربع در مهر 1392 تکمیل شد.
او تشریح کرد: مرحله دوم با مساحت 13 هزار مترمربع از دی 1392 آغاز شده اما تا کنون نیمه کاره مانده و انتظار می رود افراد دارای توانایی مالی به موضوع ورود کنند تا این سرمایه بزرگ با گذشت زمان از بین نرود.
آیت الله نمازی در ادامه به پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اشاره کرد و گفت: منافقین در سال 1367 با پشتیبانی صدام به مرز قصر شیرین حمله نظامی کردند که با حضور جوانان غیورکشور، شکستی سخت خوردند و نقشه شوم آنان تقش برآب شد.
8123 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.