به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' محمد باقر روشندل ' روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئول عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی اصفهان گفت: کارکنان انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر نیروهای مسلح برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در مقابل نقشه های شوم دشمن ایستاده اند.
وی با حساس دانستن موقعیت کنونی نظام اسلامی، افزود: امروز دشمن با چراغ سبز برخی ایادی داخلی فشار را بر ملت ایران بیشتر می کند غافل از اینکه ملت ما اعتقادات خود را با چیزی معامله نمی کند.
رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تاکید کرد: ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با امید به خدا، همدلی، استقامت و هدایت های رهبر معظم انقلاب، گردنه های سخت را پشت سر خواهند گذاشت.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع)، رضایت خدا را در خدمت به مردم دانست و افزود: موفقیت ما در گرو خدمت به مردم است و حضور روحانیت در سمت های عقیدتی و سیاسی نیروهای مسلح نیز تنها برای خدمت است و به این خدمت افتخار می کنند.
مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهان روز پنجشنبه با حضور مسئولان عقیدتی و سیاسی و فرماندهان یگان های ارتش مستقر در اصفهان از جمله نیروی زمینی، هوانیروز، پدافند هوایی و نیروی هوایی در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی برگزار شد.
در این مراسم ضمن تجلیل و تکریم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ' حسن امارت پرورش '، حجت الاسلام و المسلمین ' سید جان مراد موسوی ' به عنوان رئیس جدید عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی معرفی شد.
منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، یکی از 10 منطقه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) است که حراست از آسمان مرکزی ایران را برعهده دارد.
7134/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.